Jullooov ;)

Jullovet började idag o de har varit efterlängtat!! Efter avlustningen gick ja, Caiisa, Stoffe o Toby ner till stan. Vi hade väldans roligt, när vi kom till nisses tog Stoffe en espressovisp o skulle visa den för Caiisa då snurrade den in sig i hennes hår haha, fasen va skoj de va, vi skrattade så att tårarna sprutade. Efter det gick ja hem o duschade o gjorde mej iordning sen mötte ja älsk i stan o när vi varit hos tatueraren ett tag så gick vi hem till mej en stund. Trevligt trevligt. Nu sitter ja här o gör ingenting för Daniel har gått hem, ska snart gå o lägga mej o glo på tv hade ja tänkt.









Jag tror inte folk kan förstå, ja förstår inte ens själv ibland, eller för de mesta faktiskt. Det ända ja e helt säker på är att... Vad är ja säker på egentligen? Jag är säker på mina känslor för dej men e du säker på dina för mej? Du visar dem rätt sällan men när du gör det är ja säker på att du älskar mej. Kan ja vara säker? Ja önskar o hoppas av hela mitt hjärta att du är lika säker på dina käslor för mej som ja e på mina för dej. Du är verkligen mitt allt men man kan ju inte tvinga någon till att älska någon eller hur?


ja älskar dej Daniel.


OBS! ursäkta de långa uppehållet mellan inläggen.


Ciao ciao <3


Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0