tjugotredjejulitvåtusenåtta.

Jag har gått runt och tjatat verkligen aslänge  på att ja vill bli blond, igår fick ja äntligen tummarna loss att gå o köpa färg, min syster skulle färga det och ja skulle bygga naglar o lite så på henne i gengäld. Vi hade skit kul, vi fick inte sitta inne för mamma eftersom vi bara kladdar ner så vi satt ute, fan va kallt de va att sitta där i bh, shorts och handduk. När vi suttit där i fem minuter så började vi få publik, ja bara undrar vad är de som e så kul med att någon färgar håret!? Iallafall vi hade köpt 3 burkar färg, vi använde två av dom för sen fick Ingrid lite spel o sa att de va bättre om jag går till min frisör, så ja får väl göra det för ja kan säga att ja blev inte ens lite blond i hårbotten :/
Ja som verkligen ville bli blond.

För övrigt inte så mycket nytt, åt prinsess tårta igår :D. Och mamma idiot förklarade mej o min syster för att vi skulle gå ner o sola, för de hade ju faktiskt varit sol ute hela dagen. Det märktes att vi inte hade träffats på typ två veckor, ja o min syster, för vi låg på köksgolvet o bara skrattade så mamma fick gå till grannen för hon orkade inte med oss, när vi hade lugnat ner oss lite så kom Daniel en runda, o sa att ja aldrig skulle bli blond, fan måste alla vara så negativa?! Iallafall så följde ja med honom hem, på vägen hem skulle vi köpa cigg så vi skulle till hemmakväll men där var stängt så vi fick gå till statoil o det är andra sidan  stan o på helt andra hållet än va de e till Daniel, på vägen fick jag givetvis skoskav av de förbannade flip-flopsen så ja gick barfota. När vi kom hem så spola ja upp ett bad o fan va skönt det var, har verkligen saknat det med badkar sedan vi flyttade. Efter ja badat så gick ja in o la mej o skulle se en film men ja somnade i vanlig ordning. Ja får börja titta på filmerna innan klockan e 3 på natten så kanske ja inte somnar ;).


Imorgon kanske det blir att åka till havet med Daniel o Patrik :D. Hoppas de blir varmt!!!


Ciao ciao <3




Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0