It´s a beautiful day.

Varit hos mormor och morfar idag, nice. Skulle rida men hästen min är ju inte klok så ja fick mest ont. Efter att longerat honom en timme och spelat fotboll med honom i tre kvart trodde ja han hade busat av sig men ack så fel man kan ha då. Upp på hästen och ner lika snabbt igen :(. De gick bra sen dock, då hade vi riktigt mysigt, fast de krävde ju en,två och tre utskällningar och ett hot att skicka honom till Scan om han inte skötte sig. När vi kom hem efter vår lilla tur så duschade ja O Gudde i vattenslangen, riktigt kallt va de, men kul. Min häst tror han är en katt, när ja sprutade vatten mot honom försökte han lapa det i sig precis som en katt gör. Efter det solade jag i flera timmar på studsmattan och åt körsbär, mums ;). När jag ätit mej proppmätt på det så var middagen klar, så det var bara att fortsätta äta. Mat e gott :D.Sedan körde mormor mej till stationen och hemmåt bar det. Väl hemma, duschade ja och lite så sen stack jag till D.O nu sitter ja här o har inget bättre för mej. Ska nog gå o se filmen, fast Stallone e me i den o ja gillar inte honom.



D, ja tycker verkligen om dej, hoppas du vet det.    (L)  ?



Ciao ciao <3


Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0