Välkommen till min nya blogg!

Detta är min första blogg :D

Jag kan börja med att rappotera att detta har varit den första lugna helgen sedan det tog slut mellan mej och Blixt. Denna helgen har jag bara rört mej mellan Daniels säng, balkongen  och en snabb runda inom pizzerian. Denna helgen tror jag att jag sett början på 1700 filmer men somnat efter tio minuter. Mycket mer finns det inte att skriva.

Jag har en fråga. Var fan har sommarvädret gömmt sig? Allt regn o åska o sånt gör mej galen, o de bättrar ju inte på brännan direkt. Det är tur att det finns solarium om det ska fortsätta såhär. Nu är frågan vad man ska göra idag?!Alla filmer är sedda, orkar inte äta pizza tredje dagen i rad och Malle ska jobba. Så det fårbli ännu en dag i sängen antar jag :/

Har inte såmycket att skriva idag, men snart förhoppningsvis :D



Ciao ciao <3


Kommentera mera <3
Postat av: Annelie

Välkommen till bloggträsket ;)

2008-07-21 @ 12:47:47
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se/

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0