the wind will change direction for me to some day.

Tänk alla gånger som jag skrikigt på mamma för att ett liv som dom andra är något alltid strävat efter, men dessa jävla nätter utav ensamhet och ångest ja har känt den flera gånger. Tänk alla gånger som jag saknat någon att hålla om men somnat ensam, trasig, precis som vanligt. Jag har gråtit, tänkt på stunder då jag varit kär och alla gånger som jag drömt att du var här. Tänk alla gånger som jag hatat min far för att jag sagt "jag älskar dig", men inte fått något tillbaka. Men dina nyktra stunder är faktiskt allt jag behöver och pappa jag är stolt för jag vet att du försöker. Tänk alla gånger som kärleken satt mig rakt i skit, tänk alla gånger som jag ärligt tänkt att ta mitt liv, tänk dig en värld som rasar, tänk dig människor jag älskat, lärt mig hata, tänk alla gånger som jag varit ensam, tänk alla gånger som jag stannat kvar och väntat, tänk dig ett liv i tårar, när man blivit sårad. Tänk alla gånger som jag gett ut mig själv, vill låta gånger jag mår dåligt, men inte orkat gråta.Dagar jag tänkt på det hatet som getts som har dragit ner mig själv på det mest magiska sätt. Tänk alla gånger som jag suttit där själv och gråtit tårar för ett helt liv, fast under en kväll. Alla stunder jag själv, bett om under och hjälp. jag ser tillbaka på allt idag och inser vad som kunde hänt. Tänk alla gånger som jag sett min mamma gråta för att jag brutit det jag lovat. Tänk alla gånger som jag inte sett en framtid det här är ingen saga, det här är min sanning ♥


Tack mamma för att du finns där när ja mår dåligt, hade inte du funnits kvar hos mej hela tiden hade ja inte suttit här idag o de vet vi båda två. Ja älskar dej för att du är du o håller kvar mej som den jag är.


Utan Daniel Blixt hade ja inte heller varit den jag är idag. Han fick mej att komma på fötter igen när vi träffades, helt plötsligt hade ja någon att leva för o någon som älskade mej lika villkorslöst som ja älskade honom. Ja står föreveigt i skuld till honom för att han fick att börja leva igen.

Nu älskar ja min Daniel Olsson så otroligt mycket, hade de inte varit för de ovanstående människorna hade vi inte träffats o då hade ja aldrig blivit såhär lycklig! Vi har de svajigt men ja vet att vi klarar detta. De vet du oxå, du ve t ju va vi sa innan.


Ciao ciao <3


Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0