alla dessa minnen...

take the photographs and still frames in your mind hang it on a shelf in good health and good time tattoos of memories and dead skin on trial for what it's worh it was worth all the while


-it's something unpredictable but in the end is right i hope you had the time of your life







ibland tänker jag på mitt liv utifrån ett annat perspektiv jag skrattar gråter ler blir förbannad.... jag fattar inte att allting ska ta slut, fattar ni?! vad är det som händer nu värt om 100 år? inte mycket. inte ens hundra år för fan, tio. vem fan minns vad jag gjorde om tio år? ytterst få. det har ju iofs sina fram- och baksidor. men ibland bara tänker jag på livet. och jag blir helt snurrig, sjukt snurrig. jag har så många minne, så mycket som bubblar inom mig och jag vill bara skrika,återuppleva, ta bort, förstöra, ja ni märker ju själva? jag vill gråta när jag tänker på att mitt liv en dag ska ta slut. det vill jag fan inte, aldrig. jag vill bara ha allting i en burk-vill ta fram det och kolla,känna. men problemet är att om jag hade haft det, så tror jag inte att jag hade gjort något annat....man får inte glömma framtiden.även om jag alltid älskat det förflutna

Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0