10/12 2oo9

torsdag idag. idag ska jag o Rebecca städa fritidsgården, gött för då trillar de in flis på mitt konto :)


jag är trött, o jag är verkligen trött på det mesta, bara en massa tjaffs hemma hela tiden. Syrran går på kryckor o klagar på de, Jack e bara 15 o grumpy som en gammal gubbe, o har värre PMS än jag hade på tiden då jag hade mens ! Adde, ja han e ju Adde, då e allting jobbigt hela tiden ! O ja, lilla söta jag, jag e bara ovetande om vad jag vill o vad ja känner för att göra med mitt liv. Lyckligt ovetande kanske ?!



nu ska jag gå ut o röka o komma överräns med mej själv om när jag ska ta tag i mitt liv o sluta röka !



över o ut !





Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0