22/12-09

helgen har varit toppen :) I fredags vart det skolavslutning, efter den stack jag o Nicolina till malmö o in på Entré o handlade julklappar, det var väldans mysigt :) hittade julklappar till både mamma, syrran o pappa :) När vi kom hem stack jag nästan direkt till Idaaaaa, beställde en pizza o en snabb titt i speglen sen gick vi upp till Emma. Ida, Emma, Erica o Linda drack, jag var nykter o städad :) duktiga jag. Vi satt uppe hos emma några timmar o spelade jag har aldrig o sen när dom gick till qbar gick jag hem o la mej :)

 På  lördagen vaknade  jag 17.30 så de blev in i duschen sen till Emma o festa :) mycket trevligt fölk uppe hos henne :) stack till qbar, had the time of my life :) sen hem o sova.

söndagen tillbringade på qbar med yatzy i bakis hörnan som vi numera har okuperat :) vid 00.00 stack jag, Ida, Erica o Emma till djupadal o åkte pulka (tvättpåse) de va sååå skoj :) vilken bra avslutning på en toppen helg :)


Måndagen tillbringades med emma o linda, vi kollade på skräckfilm o väntade på att erica skulle komma hem från jobbet :) Apläskig film måste ja säga, alla skrek o ja o linda höll varandra så hårt i händerna att vi fick världens handsvett :P När erica kom hem gick vi ner till Zippert o åt vaniljbullar :)


 Nu sitter jag på jobbet o chillar :) här e 2 barn + jag o Rebecca så de e lugna gatan :)


men nu ska jag gå o göra mej två toast o ta mig en cola :P



ÖVER O UT !






Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0