hej&hejdå

har precis slutat, de enda vi skulle göra  på religionen var att utvärdera kursen o läsa kursmålen så vi hade förstått, men jag säger som Bubblan ; här finns inga kursmål för IG så ja har nog inte lärt mej något :P
men jag ska sitta kvar i skolan o datanörda en stund till eftersom vi fortfarende inte har någon fungerande dator hemma =/



Det är skolavslutning på fredag , GÖTT !  Jag behöver verkligen lov nu, känner att ja är väldigt nära ett nervsammanbrott annars :S. På lovet ska jag bara tänka på mej själv o göra sånt som jag blir glad av :)
Sen har jag ju starka funderingar på att sluta röka men jag vill inte göra det till ett nyårslöfte för nyårslöfte känns som något man säger bara för att !


HOPPAS NÅGON ELLER NÅGOT VILL GÖRA MEJ MOTIVERAD ATT SLUTA !




nu ska jag gå hem o leta upp lite foto för ja har en grej på gång :P


SO LONG SUCKERS !




du gör mej glad Annelie, du e BRA :)


Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0