i am falling down down down

Ja mår skit!



Ja faller, ja faller igen. Fan oxå, ja som äntligen var på väg upp. Detta går inte längre.... hur länge ska ja hålla minen? hur länge till orkar ja? hör ingen detta rop på hjälp?!?! NEJ, de e klart ni inte gör för ni bryr er inte! plus att Ann Ronia Louise Nedhagen är världens bästa på att hålla masken, ja ser alltid så glad o lycklig ut. De e sällan verkligheten. Verkligheten är kall o dyster o ja vill bara bort bort bort, långt bort. dit ja vill har man ingen täckning på mobilen, inget internet o inget kaos. ja har mina älskade enegriknippen, de e precis vad de är. Det e dem ja hämtar energi från, för varje minut ja är med dom känner ja mej som världens lyckligaste. Men även en lycklig saga tar slut. de värsta av allt e att även de håller på att rasa samman, mitt framför mina ögon. alla bleknar, allt bleknar, jag bleknar. varför e de så svårt att ta sig upp igen? Ja vill ju bara må bra, e de så jävla mycket begärt?



"Ja vill alltid ha dej nära mej, du är en underbar människa" så lycklig ja va då, då när du sa det. För precis så kände ja me, ta aldrig min vän ifrån mej tänkte ja. -- Blek




eller







"meh meh han e ju svart!!!" som ja skrattade den kvällen. Ja var lycklig med min Caisa Falk. Ja hade världens bästa kväll med henne, om man bortser från ett o annat men de e väl så det ska va?! eller. - - Blek

Med caiisa har det inte bleknat men det känns så, ja hoppas aldrig det försvinner från mej. Vi har fortfarende så roligt bara vi kan ha, ja saknar henne så de gör ont när vi inte träffats på ett tag. Hon är min största kärlek, hon o ja delar kärleken till livet. Ja måste bara hitta glöden igen, den finns där de vet ja. Men vart fan håller den hus?!






lämna mej aldrig, ja behöver er som mest nu. ja älskar er så mycket ni är min styrka. GOSH vad ni är underbara.








Fylla mej! Vill glömma, en stund vill ja bort, ja vill vara lycklig.


Kommentera mera <3
Postat av: Anonym

jag lämnar dig aldrig igen gumman . det är meningen vi ska vara tillsammans . jag är så glad vi hitta tillbaka till varandra . min bästa vän . Jag är stolt att kalla dig bästa vän . alltid du och jag Ronny . "Caiisa , vi glömde doftsprejet :O" haha . minnena med dig är helt underbart roliga och som man aldrig kommer till att glömma . du och jag till döden skiljer oss åt om ens de . jag älskar dig <33

2009-02-17 @ 21:38:55

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0