snösnösnö

SNÖSNÖSNÖSNÖ JÄVLA FITT SNÖ!!!


Idag är en jävla skit dag. Det snöar, jag "försov" mig, prov i samhälle som gick skit. Hoppas ja ska träffa vän idag, saknar honom sååå.



nu måste jag svära lite för att lugna ner mej.


HelvetsJävlaKukSkitDag!




Rädda mej från mej själv!


Kommentera mera <3
Postat av: Wiky

hahahaha känner att vi har nåt gemensamt idag förutom att vi är släkt :) Idag är långt ifrån min bästa dag också.. sjukt irriterad har jag varit sen jag vaknade.. Men du ska vara glad att ni inte ha så mycket snö som vi har här uppe och minus 20 om dagarna.. det förvärrar det hela kan jag säga... usch

2009-02-11 @ 13:16:13
URL: http://blixtensliv.blogg.se/

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0