8th january Quit smoking day, I know I´m going to make it!

Idag började skolan, det vart lite segt för att mitt nya schema är inte att leka med, men det va givetvis kul att träffa alla sötungarna i klassen :) Strax kommer Linus :) shit vad skoj, har inte träffats på sååå länge, min bästus :) jag har inget mer att skriva för tillfället men update kommer nog lite senare.



BTW; Idag har jag betämmt mej, kors o tvärs betämmde jag mej för att nu, NU är det dax att sluta röka. Tiden är inne, det känns verkligen super rätt just nu. Kan det vara för att jag velat så mycket fram o tillbaka nu ett tag? Hmm, en sak e säker iaf, att jag får det stödet jag behöver, jag vet att någon tror på mej o stöttar mej i varje steg jag tar, både fram o tillbaka steg. Det betyder mycket att ha någon som finns där för en vare sig man  lyckas eller ej. Men jag ska bannemej lyckas! Jag vill inte röka längre, det e så onödigt, det luktar, det kostar pengar o framför allt. Det förstör mitt underbara liv, min kropp o mer därtill. Sist gick det inte så bra men då hade jag heller ingen som stöttade mej, jag tror att det i slut ändan hänger på det när man väl har motivationen. Iaf i mitt fall. Jag kommer att föra en liten "sluta-röka"blogg eller vad man ska kalla det här inne, så det blir ett vanligt inlägg o sedan "sluta-röka" inlägget. Så ni kan följa mej hur det går o så om ni har lust.


Tack för att du finns, du anar inte vad de betyder för mej att du alltid ställer upp o alltid stöttar mej. You are so great.



Ciao ciao <3


Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0