Attityd problem?!

Denna dagen har inte varit något vidare direkt, jag har varit på dåligt humör, varit irriterad och haft huvudvärk =(  undra om det är rökkningen som gör sitt... hmmm. Hoppas innerligt att det blir bättre väldigt väldigt snart för jag står snart inte ut med mej själv längre! När klockan ringer  på morgonen o ja slår upp ögonen vet jag inte om jag ska skratta eller gråta så mest  av allt vill ja bara dra täcket över huvudet och somna om men jag har lovat mej själv att ja ska börja sköta skolan och då e det ju bra om ja börjar gå till skolan till att börja med. Så fort ja kommer till skolan är allt bra för ja träffar alla sötungar, framför allt Caiisa ♥ men såfort en lektion börjar ( har inga lektioner mer än svenka B o mentor med Caiisa längre) så går kraften ur mej. Och vi ska ju intee tala om när ja kommer hem, då e de bara kaos. Ja försöker att inte vara otrevlig mot dom här hemma men har en känsla om att ja e de ändå.




Ja saknar mamma så fruktansvärt mycket, nu när ja mår såhär behövs hon verkligen!







Det går bra att sluta röka. Visst ja känner suget men ja hoppar hellre över. Statusen nu; Glad att ja kommit såhär långt men var de verkligen nödvändigt att behöva må piss oxå?



Ciao ciao <3

Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0