fredag (update)/lördag

Lördag; idag blir de överraskningsfest för Palle som har fyllt 40 :D så först ska ja upp till sven sedan blir det cats vid åtta. Mycket trevligt :D


Update; Kvällen slutade med en väldigt drunk Ronia som hade världens bästa kväll med mamma med flera. Efter ett tag på Cats kom Frans, Bujar,Niklas o Gertrud. ( förstnämd var ju på så underbart humör....yeah right!) när vi (ursprungs gänget, alltså jag, mami, Palle, Sven, Gösen, Johan och Snövit) hade ätit och druckit klart på Cats tog vi en taxi  till Wishbone. Mycket trevligt måste jag säga. Stannade där någon timme sedan  bar det av till Qbar. Vid 3 gick ja, mami o Palle hemmåt, de va en mycket intressant hemfärd måste jag  säga. Stannade till vid korv Eriks o beställde natta mat sedan fortsatte vandringen mot Stobygatan 16 o min säng. Väl hemma SLÄNGDE  ja i mej maten sen gav ja mej för denna kvällen o gick o la mej.








Fredag (update); När ja kom hem färgade ja håret på min ena bror o sedan gjorde ja mej själv iordning för att åka till Vinslöv o träffa Jim :D Vi stannade ett tag sedan blev de tåget till Hlm o Qbar. Kvällen slutade med kebab på Fred o company.




Ciao ciao <3

Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0