Lördag

Hej o hå.  Idag är det lördag... Inte vilken lördag som helst, nej det e världens tråkigaste lördag. Bara sitta hemma o glo in i väggen för att Jack o André e hemma eftersom mami o papi åkte till Miami igår så dom måste "passas". Dom kommer ta kål på mej! Tur att Malena också är här.

Igår va en helt vanlig dag fast ändå inte, Det vanliga var att det var skola och att ja kom försent. Det ovanliga var att det blev ett jävla bråk mellan mej o Caiisa mot en annan brud som är så jävla feg att hon måste skicka en massa annat folk på en o vågar inte stå upp för sig själv. Så jag var ju måttligt arg om man säger så. Senare kom Frans upp till skolan för han hade en present till mej... gissa vad?! Nicotin tuggummi hehe, Tack så mycket hjärtat :) Efter skolan gick jag hem o där hämtade Frans mej sen körde vi till förmedlingen o lite sådan ärenden sen hem till honom för att han skulle duscha o sedan till Hodet (Niklas). Jag gick hem o då var Elo (Elias) här, mycket tevligt. Vid tio gick jag upp en runda till Hodet men att sitta där nykter var inte så kul så ja gick efter cirka en timme.

Så har det sett ut.





Då var det det här med att sluta röka; Det går  relativt bra, de går inte jättebra, för e ja arg eller något så vill jag verkligen röka, men jag tuggar tuggummi istället. Men det går ändå bra för att jag är inte rök sugen mellan mina raseri utbrott så... Frans gullet köpte tuggummin till mej igår, utan dem vet ja fan inte om det hade gått.
så statusen för närvarande lyder som följer; Rökfri 53 h alltså 2 dygn o 5 h o ja håller på att DÖ.



Ciao ciao <3


Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0