mååååååååååååndag...

måndag = långdag. Ja de hörs nästan på namnet att måndag ska vara den längsta o drygaaste dagen i veckan! Vem fan va de som döpte veckans första dag till något så dumt som måndag? Ja menar lyssna på onsdag eller fredag. De har en fin klang på något sätt, men mååååndag, direkt vet man att allt  hopp om den kommande veckan rycks bort eftersom dagen börjar med en sådan fitt dag som måndag!





Ja e ju då tvungen att uppdatera min blogg en dag efter men de har ni kanske märkt! Mitt internet hemme funkar inte =(  så ja får låna min brors dator i typ fem min om dagen, om ja e riktigt snäll så kanske tillochmed ja får sitta  framför burken tio min. Så då harr ja inte tid att skriva ett blogg inlägg eftersom ja har rätt mycket annat som måste skötas oxå.  Så ja får skriva mina inlägg i skolan, så ligger det till iaf.










Idag har jag tvättat mina kläder och städat mitt rum, det behövdes verkligen. Tyckte jag iaf, ja höll på att få panik.  Skönt att ha det gjort =) sedan var jag nere i stan o köpte mej en semla o betällde tid för klippning för de e ja värd =D  Så på fredag rycker barret ( eller ja önskar iaf att ja hade vågat klippa någon snygg  friss men ja e ju så feg o rädd att mitt hår aldrig växer ut igen).




Ciao ciao <3

Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0