Rensar lite bland mina vänner, på bdb, facebook, msn o IRL så om ni aldrig hör av mej eller om ja aldrig e online så e de kanske just dej ja har valt bort! Deal with it!

Nu är ja riktigt trött på alla människor som uppger sig för att vara något dom inte är. Att man kan sticka någon så djupt i ryggen?! Jag förstår det inte... Men jag har tröttnat nu! Jag vet vilka mina riktiga vänner är o vart jag har dom o de e allt jag behöver. Ni andra, sorry ni sabbade det!


Till er som är mina riktiga vänner,  - Tack för att ni finns!

Det finns givertvis de som är något alldeles extra som ja umgås med mer än med andra men alla betyder oerhört mycket!


You two, you know who you are. I love you like hell ♥



Ciao ciao <3

Kommentera mera <3
Postat av: Anonym

jasså skaffat kille de gick ju snabbt hoppas du blir lycklig

2009-01-19 @ 05:26:12

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0