10.50

morr'n, här är jag, jag har sovit cirka 3 timmar inatt och ändå är jag sjukt pigg...   Jag steg upp, helt inställd på att börja tvätt klockan 07.00 men på något konstigt sätt har jag klöddat til det i mitt huvud för jag har ju tvätt tid på onsdag, som varje onsdag! Fan med! Jaja vad ska man  göra?!



Jag ska snart gå upp från sängen igen och gå och göra frukost (: det blir nog äggmackor, kaffe och en banan smoothie :P




trevlig måndag på er.... Hörs senare skulle ja tro



Pusss ♥


Kommentera mera <3
Postat av: jennifer

sv: skall du hoppa på min pojkvän också, snacka om tragisk människa

2009-07-13 @ 13:00:57
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: Ida

Läs gärna min blogg.

Jag skriver om hur det är att leva ett liv utan min pappa.

Mina inlägg handlar om allt från vardagliga bestyr till tankar om min framtid.

Jag skriver om både bra & dåliga tider.

/ Ida

2009-07-13 @ 17:07:31
URL: http://tobeida.blogg.se/

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0