äggmacka

blev så vansinnigt sugen på äggmackor för en stund sedan, hurtig som man är sprang jag ut och plockade ägg i hönsgården, satt igång att göra surdegs bröd, satt o tjärnade grädde till smör och grillade mackorna på grillen på gården.... YEAH right, ut i köket och snarare slängde i mackorna i rosten och skalade redan kokta ägg så var det klart. Men tänk om man hade varit så duktig och gjort sitt eget bröd och fått ny värpta ägg varje dag.... jaja nog om det för så duktig är jag ju inte i villket fall som men det var iallafall en god tanke och för jäkla goda äggmackor jag fixade till.... jag  har väldigt svårt att slita mej från datorn idag, undra varför det är så just idag?! Brukar ju bli uttråkad efter en kvart framför burken i vanliga fall.... lyssnar på musik på mtv och fan vad dåligt det är, de spelar ju bara samma låtar om och om igen. Jag saknar NJR, det kunde man lyssna på hela dagarna utan att bli trött på skiten....


Nu får bloggandet vara slut för idag, pallar inte riskera att datorn lägger av för tredje gången idag så jag tar det säkra före det osäkra.



God natt sötbollar


Pussss ♥

Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0