^^

Hej  hej...


Idag har jag tvättat så har inte haft någon tid att sätta mej vid datorn.... Efter tvätten åkte jsg, mamma ( som är bra igen:) och Elinore till luhrsjön och drack kaffe hos Lisa och jag och Elli tog årets första dopp i Luhr, najs som faen, det var riktigt skönt i vattnet och vi badade ändå vid halv åtta tiden. När vi kom tillbaka till stan stannade jag hos E så vi lagade mat, falukorv och makaroner :) det var riktigt gott och jag var svin hungrig då jag bara hade ätit en macka med jordnötssmör på idag. Man glömmer bort att äta, eller iaf jag, tycker att det är fruktansvärt tråkigt att laga mat till bara sig själv...  Nu sitter jag här och funderar på att lägga mej, grejen är bara att jag kan inte sova såhär tidigt och om jag inte går och lägger mej nu så kommer jag  sova hela dagen imorgon och det kan jag ju inte eftersom jag o Elinore ska sätta upp gardiner och åka till sösdala och beställa blommor till Lasses begravning som är på tisdag.

Jaja, det får bli att sitta här lite till...


Pusss



Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0