förändring.....

jag ska försöka ändra bloggen lite, eller en del, nu är den så tråkigt med usel design, jag har IG i att uppdatera och statistiken minskar, ett mindre problem har uppstått bara.... Digital cameran är försvunnen!!!! Alltså kan jag inte ta bilder! Ja ja det ordnar sig, i väntan på att cameran ska komma till rätta blir  det som vanligt.



För dagen får mina kära läsare nöja sig med lite bilder för Roskilde, men det är väl rätt najs det med!?








I väntan på att värmen ska sjuka lite från 30 grader så att man kan röra sig utanför partytältet.







Fem i rad: gör väntan betydligt roligare :P







Våran vakt kylling Lisbeth







Chill i campet




bye for now mrs R . Nedhagen

Kommentera mera <3
Postat av: Anonym

sjuka bilder ;)

2009-07-15 @ 10:31:29
Postat av: Ida :)

Åh vad jag längtar tills nästa år..- Men då får vi la va litta galnare !! ;)

2009-07-22 @ 23:57:59
URL: http://boopzy.blogg.se/

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0