mami älskade mami

Go' morron


Min morgon började inte fantastiskt om man säger så. Börjar med att mamma ringer från köket och säger, kom till köket men bli inte rädd! Nähä, säg inte så då för vad tror hon jag blir, jo livrädd! När jag kommer in i köket sitter hon i kökssoffan som ett kolli och säger att vi måste ringa ambulans, då kan hon knappt inte andas, har smärtor i bröstet och delar av kroppen har domnat bort på henne. Hon kände det som om en klo kramade hennes bröstkorg så hon inte fick luft... När ambulansen kom och skulle ta henne på båren inne i köket bara skrek hon rakt ut för det gjorde så ont =/

När hon satt på båren inne i ambulansen brast det för mej, jag klarar inte av sådant. När jag ser någon åka iväg i en ambulans får jag en känsla av att ; jaha det var sista gången jag ser den människan i livet, eftersom det har hänt mej förr.... Så nu sitter jag här hemma och väntar otåligt på att hon ska ringa och säga att allt är bra.


Mormor är på väg upp till sjukhuset nu sen kommer hon hit!



Nu ska jag glo på 'Sjunde himlen'



Hörs sen


Pusss ♥


Kommentera mera <3
Postat av: Wiky

hur är det med mamsen nu?? hälsa henne från mig och morsan! <3

2009-07-15 @ 23:51:11
URL: http://blixtensliv.blogg.se/

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0