sammanfattning Roskilde '09

Nu är jag hemma igen efter 11 dagar away, de var de bästa dagarna i mitt liv! Jag har  sådan ångest över att vara i denna skit hålan, de känns så  fruktansvärt trevliggt att ens närmsta vänner inte bryr sig. HÄRLIGT!  De som står mej närmst har slutat svara i mobilen, hemtelefon och sms, bara gått under jorden. Jaja, ja har bättre saker för mej än att ringa runt o krusa.  Nu kommer det iaf en sammanfattning av min underbara vistelse på roskilde festivalen '09!





Fredagen den 26 åkte jag, Ida, Johan och Jazon till roskilde för att tillbringa två dagar i kö för att få en bra campingplats när området skulle öppna på söndagen. Klockan var väl närmare 03.00 när vi kom fram så vi slog upp våra campingstolar o sovsäckar för att få en timmes sömn eller två. På lördagen öppnades biljett luckorna o vi fick våra armband o gick vidare till kö nr två. Där satt vi nästan hela dagen, ja o Ida gick in till roskilde by o handlade lite käk. När vi kom tillbaka tog det inte lång tid innan grindarna till campingen öppnades en dag tidigare o cirka tvåtusen pers stormade in samtidigt. Vi hittade en plats efter ett bra tag o upptäcker att tältet har ramlat av på vägen. Slår upp våra små tält och lägger oss för att sova. På lördagen kom Ia, Stefan och Böf o sa att de hade hittat ett bättre camp så vi bosatte oss där istället. Våra grannar var stockholmare, mycket trevliga människor. På kvällen kom Böfs flickvän Camilla. Detta va ungefär vad som hände för resterande 10 dagar gick mest ut på att inte dö av värme slag då vi hade cirkus 30 grader varje dag och att arbeta upp en bättre fylla. Hur som helst var det en bättre festival om man ska använda vårt nya inneord. Vi hassa massa trevligt med våra bättre grannar o alla band jag såg var grymt bra.





de va allt för mej för dagen.... Puss hej :)

Kommentera mera <3
Postat av: Ida

Jag längtar till nästa år och nästa festival! Men tycker vi ska dricka ett bättre kaffe i veckan ? ;)

2009-11-09 @ 13:05:05
URL: http://boopzy.blogg.se/

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0