vad i allsindar är det som händer?!

Jag har nog gått och blivit tråkig?!  Iallafall om man ska tro blogg statistiken, den bara fortsätter sjunka =/ Vad är det som gör attt ni tycker jag är tråkig och slutar läsa?




I vilket fall som helst ska jag skärpa mej när det gäller uppdateringar (a). Just nu sitter ja på mitt rum och bokstavligt talat häller i mej Powerking och är sjukt popcorn sugen. Har suttit här nu ett tag och slötittat på en fillm på 5an samtidigt som jag har kollat runt lite på nätet. Jag funderar på att gå ut och gå en runda men det är inte så kul att gå själv så det får nog va så med det.... Men som sagt det är tanken som räknas :P Nej nu ska jag ta en lite paus från nätet och gå och göra en banan milkshake och sätta igång en film och chilla....


God kväll, skriver kanske senare igen...


Pusss  ♥

Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0