jaha nehe joho

idag är det underbart väder, ja borde vara lycklig. Screw you, varför skulle ja vara lycklig?!

ja mår typ halv kasst nu, ja mår Über bra när ja e i skolan me mina vänner, speciellt miss  C Fucking Falk. Men sen kommer de som en tjuv om natten. Den där jobbiga prestationsångesten, ni vet den där jobbiga känslan av att "ja borde springa längre" "ja borde dansa mer" "ja borde ja borde ja borde" eller "alla andra gör det bättre än mej" "alla andra hinner med dubbelt så mycket som ja under dagen". Jag vet om att ja dansar så jävla bra att de knappt kan bli bättre, ja vet om att ja e duktig som springer, ja behöver inte springa ännu längre, ja vet om att de finns många som kommer hem o slänger sig på soffan o gör inte ett skit, ja vet om att ja hinner med det ja ska. Allt detta vet ja om! Ändå tränar ja röven av mej för att ja ska bli en bättre dansare, ja springer till ja spyr för ja ska tvunget springa till ja når min gräns. Inte nog med de för det är stress o kaos i vardagen ändå. ja tittar på mina syskon o ja vill kräka, ja tittar mej runt i lägenheten o ja vill kräka, ja tittar på min säng, de e DÄR ja vill tillbringa resten av dagen o hoppas att morgondagen blir bättre, o med min vanliga jävla otur blir den likadan om inte värre. Sen finns det självklart en faktor till. En brud som tror att hon äger skolan o knuffar på alla o säger spydiga saker. idag kallade hon mej horjävel, hallo bruden vet du ens mitt namn?! nej just de! Kalla mej hora en gång, de kan ja ta men då får du fan förklara för mej varför du anser att ja e en hora men kalla mej hora två gånger så smäller de fan ta mej. Idag va hon väldigt nära på att lära känna min högra knytnäve, o ja lovar, de kommer en dag!



Ja blir så trött på allt. När ska detta sluta?!



dá-me coragem para concluir este

Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0