skeppsbrott ( och hundra andra berättelser om kärlek)

heter "boken" jag är super förälskad i just nu. den är helt underbar. en bok fylld med små noveller som är döpta efter ett ord, och texten handlar därefter om ordet. riktigt fin och urgullig att läsa. 



ord: vacker
text: min flickvän är så vacker att hon aldrig haft någon anledning att utveckla någon slags personlighet. folk är alltid enormt glada över att få träffa henne, även om hon knappt gör något annat än sitter och röker. och hon blir bara vackrare med tiden. senaste gånge hon gick hemifrån orsakade hon sex bilkrockar, två hjärtinfarkter, bortåt trettio äktenskapliga gräl och uppskattningsvis sexhundra oönskade pinsamma erektioner. hon verkar vara likgiltig inför förödelsen hon orsakar.....




GE MEJ BOKEN!

Kommentera mera <3
Postat av: Tobyboy

nee, de e absolut inte om er 3! =O Men de känns som om vi inte kommer vara vänner nå mer? =S Du, Caisa & jag? =( För ni reagerar inte på de jag skrev till er sist? =S Så jag tror ni har missförstått mig, så jag skrev ett nytt mejl =P hoppas till tusen att du läser de, håller tummarna så de blir helt blåa! =/ Berätta gärna detta för Caisa, & jag vill sannerligen att ni säger eller skriver nåt till mig om hur ni tycker & känner, annars så kommer jag bara få för mig att ni inte bryr er? ='(

2009-03-28 @ 16:03:12
URL: http://tobyboy.blogg.se/

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0