u-u-u-underbart!

idag är jag på underbart humör. idag har jag haft underbart kul. idag har jag lekt med underbara C. idag är en underbar dag! Mitt humör e på topp idag, ja o C är ju inte helt friska, som om ni inte redan visste de hrm. Dagens skolgång var great, ja har inte längtat till skolan på länge, eller jo de har ja, förra veckan när vädret bara skrek VÅR o alla var glada men inte riktigt lääängtat som idag. kände direkt ja vaknade att detta blir en  bra dag. vi har mest flummat runt pga de braiga humöret o tagit det allmänt chill. Snöggingen (vit keps) var på vår skola på förmiddagen så ja o C hade ju något att vila ögonen på ;) 









Efter skolan gick vi hem till mej o ja tröttade ut min stackars men galna mamma o kom fram till att ja e nog Djävulens (Palles) avkomma för vi är lika slow/irriterande/överskattade m.m m.m när vi sätter den sidan till haha. Promenad hem till Chrilles place me C o somnade i soffan i vanlig ordning. Chrille tycker ja låter som Pytte i Anki&Pytte när ja skrattar (pga min röst som fortfarende inte kommit tillbaka).









hemma åt ja god middag o snart ska ja se DHW o kränga choklad :D









UNDERBART!









PUSS O KRAM MY FRIENDS.






frans linnér, ja saknar dej vännen. really really much

Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0