svineri, fylleri !

torsdag, torsdag torsdag torsdag, smaka på ordet en stund... visst inger ordet torsdag en gnutta hopp, det betyder att det börjar närma sig helgen o man drar en suck över att ännu en hektisk skit vecka är över... Det är lycka det !

Idag ska jag ta sprutan mot det däringa svineriet som hela världen håller på med. Jag hatar det ! jag hatar sprutor ! och jag hatar att jag måste ge med mej !


Imorgon blir det jobb sen hoppas jag på fylleri med mina vänner på lördag :)



för övrigt tvättade jag hela natten och är jättetrött men ändå helt överlycklig :)




JAG ÄR FULL PÅ ENDORFINER, FULL PÅ LIVET !





   

Kommentera mera <3
Postat av: Anonym

haha tack detsamma :)

2009-11-26 @ 13:52:17
URL: http://ronjau.blogg.se/

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0