Snart helgjävel - yeah

idag är jag glad, glad för att Sverige körde över rövAlbanien igår, glad för att Veton o Bujar var så jävla kaxiga igår, glad för att dom inte är lika kaxiga idag. Jag säger bara 4-1 ! Synd bara att dom inte spela så mot Danmark ;(. jaja nog snackat om fotboll.

Nu sitter jag i skolan och jobbar med mitt k*k  arbete  om reumatism, tur att man har internet o hörlurar så man får något vettigt gjort :P

Imorgon blir det jobb 17.00 - 22.00, gött ! hem  till pappa först o hämta lite smink som han beställt till mig, han är snäll min pappa :). Resten av helgen är oplanerad, skönt. Får se vad som händer, Caisa ska bara ta de lugnt så funderar på att dra en runda till klubben, de va sjukt längesen ja va där :P men får se, bröderna jävel o Tulle är ju prospect där nu så kanske lika bra att hålla sig därifrån :P



Nej nu ska jag fortsätta kolla på tatueringar :)



until next time Ronny

Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0