friday night....

sitter på jobbet och har faktiskt precis återhämtat mej från en helgalen onsdag  och torsdag :)

var i lund i onsdags förmiddag, sedan blev det jobb och efter det Q :) jag kan säga som så att 13:30 i torsdags eftermiddag var jag på väg hem från efterfesten :P  Sammanfattning onsdag/torsdag = FYLLE, sinnesjuk och grym ! SNÖBÖG ! UPPMÄRKSAMHETSHORA !


Som sagt, nu sitter jag på jobbet och alla barn sitter ner i soffan och är väldigt lugna :O det är inget som händer varje dag :P slutat klocka tio och då kommer mormor och morfar och hämtar mej, sen ska jag sova där inatt. Imorgon ska jag tillbringa lite tid i stallet. MYS :)

Måste oxå säga att gamla hederliga raggningsknep som att lägga en lapp med nummer i jackfickan funkar ;) La en lapp i en killes jacka i onsdags och igår fick jag ett sms :) Riktigt trevlig snubbe dessutom :)

Nej nu ska jag gå upp på övervåningen och göra lite "pappersarbete" hehe. Har märkt att det heter så ¨på det här stället när man måste ha lite andrum :P









Älskade Vän ! Vi är bra :)



 
    THE ATTENTIONWHORE

Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0