litta om helgen :)

hej hej :)


helgen har varit väldans bra måste jag säga. Skulle egentligen jobbat i fredags men hade en huvudvärk som inte var av denna värld :/ så jag låg bara hemma på soffan o glodde på tv. I lördags vart jag nere på stan, inhandlade ett par jeans sedan blev det chill på centra med vännerna o lite cider :) kvällen spenderades på en av mc klubbarna, det var barhäng där, oxå andra klubbar vart inbjudna. Lite brövel blev det men det hör ju faktiskt till och det var snabbt överstökat. Men träffade många vänner som jag inte sett på ett tag :) Efter det blev det en snabb tur till Q och sedan efterfest, så det  blev rätt sent, eller tidigt om man vill :P 06:30 la jag iallafall huvudet på kudden och somnade gott :)
I söndags var jag hemma hos Annelie och Frans. Frans var på klubben och Albin hos sin pappa så jag och Annelie åt taco och snackade lite om allt möjligt :) Sen blev det bara chill och bedtime.

Nu sitter vi i datasalen (för ovanlighetens skull) och väntar ut tiden till att vi ska sluta sen blir det matmys men flicksen på graffitti :) ikväll är det styrelsemöte på jobbet :/ booring! men efter det blir det nog kvällkaffe med Ida och Nina på Q :D


nej nu ska jag logga ut mej och gå ner och röka med Cakka och Ellen hade jag tänkt.



Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0