090210

God morgon.

Gårdagen var bra. Tvättade och städade, skönt :) Sen fick jag minsann kaffe besök av herr Bosce, vilket var bra för igår var en "sakna Daniel" dag. Det är skönt att ha honom att ringa till när livet är lite jobbigt :)

nu sitter jag i skolan som vanligt, dötrist! Men som tur är går vi nog inte sålänge idag, tror jag iaf. När jag kommer hem ska jag titta på Coach Carter, den verkar grymt bra :)

Märker ni oxå en sak ? Jag skriver bara en massa onödigt för att få ihop ett inlägg, stört löjligt haha. Iofs har jag aldrig påstått att min blogg handlar om något intressant :P jaja, det får väl räcka för nu :)





Ciao ciao





Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0