.

Back in school. Rätt skönt faktiskt, att ha något att göra om dagarna alltså.

Har nyss kommit tillbaka till skolan, har varit i Briedablick o åkt pulka, fy fan ! Jag älskar att åka pulka men fan  inte med skolan! Drygt som tusan. Kallt va det också. Det var faktiskt rätt onödigt att utsätta oss för det tyckte jag! Mitt humör är inte på topp idag, har ont i kroppen sen igår (gungade på stolen o ramlade :P) har sovit dåligt och är allmänt deprimerad för att sommaren känns så långt borta. Men men, antar att det inte blir bättre av att gå och tjura :/


Slutar tjugo i fyra idag sen blir det plugg och städning av mitt rum, ser ut som om någon kastat in  minst tre handgranater där. Sen ska jag också ringa försäkringskassan och man kan ju ge sej fan på att få typ 97 i könummer eller något! Jag hatar det!

Snart är det helg iallafall och det är ju som vanligt veckans höjdpunkt :P

på fredag blir det jobb :) skönt
som det ser ut nu blir det sexparty och utgång på lördag ;)
och söndag blir jävligt lugn, får inte röka på nästan hela söndagen för på
Måndag blir det OPERATION :D finally !



UNTIL NEXT TIME

Ronia ♥


Kommentera mera <3

Kommentera mera här^^:

Av?:
Kom ihåg?

E-mail :): (visas bara för mej ;))

skriv din bloggadress ;):

Din åsikt här^^:

Trackback
RSS 2.0